Monday, November 21, 2011

10 perkara yang saya suka

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم





setiap orang akan berusaha untuk melakukan memperoleh/melakukan sesuatu yang diminatinya. kali ni cikzahiyyah nak senarai perkara-perkara yang cikzahiyyah suka dan suka.



1. makan- yes saya memang suka makan!!!

2.bercakap- saya suka bercakap kalau saya tak bercakap saya akan mengantuk dan itu merupakan fakta yang penting tentang saya = (

3. masak- suka tengok rancangan memasak ataupun YOUTUBE ataupun buku resepi then try masak sendiri  dan kadang-kadang jadi (kadang-kadang tak)

4. shawl / tudung- suka window shopping tudung atau kt intenet klu ada yang berkenan cari kat pasar malam. ~bertudung itu cantik~

5. membaca- suka sangat baca buku sebelum tidur. buku yang digemari, buku motivasi dan novel. ~amalan membaca al-quran sebelum tidur akan menguatkan daya ingatan~

6.ros merah- paling suka bunga ros merah sampai taktau nak gambar betapa saya menyukainya. kalau tengok dekat kedai bunga mesti rasa (rasa je) macam nak beli sekuntum. (takde niat nak suruh awak hadiahkan saya bunga ros merah)


mereka sangat cantik




7.klasik- sangat sukakan sesuatu yang tradisional mcm rumah kayu dan sesuatu karya seni yang mempunyai nilai estetika.




gabungan elemen tradisonal dan moden~cantik sangat
ihsan pakcik google






8.sayur- kalau dalam hidangan nasik tu xde sayur rasa macam hidangan tu x menyihatkan.???(#@*^%)

9. muzik- kalau dah suka dengan sesebuah lagu, akan ulang lagu tu sampai rumate boleh hafal lirik lagu tu.

10. tidur- tak suka sangat tapi suka la jugak.^_^"

p/s: kalau padi katakan tidak hamba tertampi-tampi, kalau sudi katakan sudi tidak hamba ternanti~mood
      boring petang isnin

2 comments:

BORANG PESANAN

Name:
Email Address:
no telefon
alamat
tempahan

Create a web form here
 

Copyright © 2011 Reserved to THE STORY OF Design with love by CikBulat