Tuesday, January 10, 2012

2012

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

hari ni dah 10 hari kita berada di tahun 2012. dan sudah 16 safar 1433 hijrah. pelik betul manusia apabila tahun baru nak gembira secara melebih-lebih padahal kita ni dah selangkah menuju kepada pengakhiran.atau cikzahiyyah yang tak normal? padahal waktu 1 muharam berapa ramai yang bca doa akhir dan awal tahun untuk menyambut tahun baru hijrah?  terpulanglah apa pon pandangan korang. 


cikzahiyyah cuma nak ucapkan selamat tahun baru agar tahun ni menjadi lembaran yang baru kepada kita dan kita menjadi lebih produktif daripada tahun  yang sebelumnya. aminn. untuk tahun ni cikzahiyyah cuma berazam nak memperbaiki kelemahan-kelemahan yang ada. bunyi macam simple tapi susah sebenarnya. 


walaupun baru sepuluh hari berada di tahun 2012, banyak perkara yang sedih dan gembira yang dah berlaku. itu semua lumrah kehidupan manusia dia atas muka bumi. tahun baru juga membawa maksud cikzahiyyah dah menginjak ke usia 21 tahun, dah berada di sem3. =)




~kt bendang@ sawah dengan adik sebelum angkat pancing~

abaikan model ni~
belakang budak ni adalah petak sawah yang menghasilkan rezeki untuk menyekolahkan kitorang adik-beradik


kuala perlis~jalan-jalan dengan family



sekian sahaja entri pendek+malas.  ada seorang sahabat suruh cikzahiyyah update blog ni cikzahiyyah kuatkan semngat untuk mengupdate.thnx sahabat, sentiasalah memberi teguran membina dan juga meberi semangat kepada cikzahiyyah menulis tau! =P

p/s: drama vanilla coklat best~

2 comments:

  1. ok, ak mmg bru bca n3 hg n..ha3..truskn mnulis..blog untk dtlis dn dbca, brpa rmi yg mmbca x pntg ( tp kdg2 prlu jga,ha3) aslkn ap yg dtlisny..heh3..trskan usha c.zahiyah..i'm silent reader..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sya..sangat hargai sokongan yang diberikan..inshaallah aku akan berusaha untuk memberikan yang terbaik..really appreciate!!!..

      Delete

BORANG PESANAN

Name:
Email Address:
no telefon
alamat
tempahan

Create a web form here
 

Copyright © 2011 Reserved to THE STORY OF Design with love by CikBulat