Friday, July 15, 2011

Merapu Sambil Berkarya

السلام عليكم

Manusia hanya menilai perasaan seseorang hanya dari raut wajah. Sebahgiannya hanya sudi berkongsi cerita namun malas berkongsi rasa. Apa yang cikzahiyyah merepek ni hah? Entah la. Butir-butir kata ni je yang terjana diminda. Hayati la kata-kata yang cikzahiyyah nukilkan ni ye.

apabila aku tersenyum mereka katakan aku gembira,

apabila aku ketawa mereka katakan aku suka,

apabila aku marah mereka katakan aku benci,

apabila aku menangis mereka katakan aku sedih,

apabila aku berdiam mereka katakan setuju,

apabila aku tegas mereka katakan berjenaka.

Inilah yang spontan terkeluar dari minda cikzahiyyah. sekadar renungan untuk kita lebih memahami situasi sekeliling. tah ape-ape je la entri malam ni.

p/s: cuba bercakap dengan sahabat dari hati ke hati bukan mulut ke mulut~

No comments:

Post a Comment

BORANG PESANAN

Name:
Email Address:
no telefon
alamat
tempahan

Create a web form here
 

Copyright © 2011 Reserved to THE STORY OF Design with love by CikBulat